pondělí 21. listopadu 2016

Dove Cashmere Comfort - zachumlejte se

Ahoj všichni!

Do sortimentu Dove Derma Spa, což je prémiovější odrůda klasické Dove tělové péče, nedávno přibyla nová vonná varianta s názvem Cashmere Comfort. Jak víte, tak já celkově Dove Derma Spa jmiluju, protože jejich vůně jsou neskutečně zajímavé a hezky se během dne rozvíjejí.


  Novou vůni bych popsala jako hřejivou a ženskou, teď v nastávajícím chladném období na mě působí jako teplá deka, která mě zahřeje a můžu se do ní celá zabalit. Kombinace vanilky a ambry je smyslná a moc příjemná. Jak už jsem psala, tak vůně se postupně rozvíjí a reaguje dobře s teplotou těla.


  Krém na ruce mě uspokojuje svými vyživujícími schopnostmi. Je dostatečně hutný, ale neumastí a celkem rychle se vstřebá. Vůně se na rukou celkem drží a když jsem se s tímhle krémem jednou mazala u kolegyně v autě, tak se hned ptala, co to takhle krásně voní.



  Tělové máslo je u Dove můj dlouhodobý oblíbenec, první jsem měla snad někdy v 15 letech. Je ideální pro sušší pokožku nebo právě teď, v zimě, kdy se naše kůže více namáhá a je náchylnější k vysušování. Máslo se pěkně roztírá, vyžaduje trochu delší dobu na vsáknutí, ale já v tom nevidím žádný problém. Rozhodně není nijak zvlášť mastné.



  Tělové mléko je pak slabší verzí tělového másla ideální pro ty z vás, kdo nemáte rádi hutné produkty. Konzistencí se blíží výše zmiňovanému krému na ruce a je moc příjemné. Stejně jako z ostatních produktů z řady, i jeho vůně se dlouho drží.


  Řada Cashmere Comfort se podle mě opět povedla, je to zase něco jiného a pokud hledáte hřejivou vůni na zimu, tak tuhle určitě doporučím.

Zkoušel jste už tuto péči od Dove? Těším se na komentáře,
IYF

Produkty jsem dostala k recenzi.

3 komentáře:

  1. Péči jsem nezkoušela, ale určitě bych si ji oblíbila i podle toho, co píšeš v recenzi. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Tělové máslo vypadá opravdu moc dobře. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle modrá řada se mi hodně líbí :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!