neděle 6. listopadu 2016

Oblíbené produkty za měsíc říjen 2016

Ahoj všichni!

Vítám vás u říjnových oblíbenců. Během října se mi sešlo opět celkem dost novinek, ale zároveň jsem znovuobjevila i pár starých známých. Jste zvědaví?


NIVEA zpevňující tělové mléko bylo náhodným nákupem, kdy jsem šla na cvičení a chtěla jsem se nějak motivovat :D. Velmi dobře se roztírá, rychle vstřebává a opravdu pěkně svěže voní. Zpevňující účinky zatím neposuzuju, ale přiznávám, že ho mám hlavně pro ten pocit.

t by tetesept je nová "spa" značka u nás, která má zatím v sortimentu pěny a soli do koupele, přibývat ovšem budou další výrobky. Pěny do koupele božsky voní, já miluju tuhle i tu fialovou. Nevlastním tedy vanu - používám je místo sprchového gelu a jsem spokojená.

Lak na vlasy Taft Perfect Flex jsem koupila z finanční tísně - ne vždy se vám chce dávat tři stovky za Toni&Guy, že. Ale je velmi dobrý! Zpevní docela dost, ale nijak markantně neslepuje ani nevytváří helmu. Myslím, že si jej budu kupovat častěji.

Hyaluronové sérum Saloos jsem nejdřív nechtěla ani zkoušet, ale co čert nechtěl - tady je. A je skvělé! Vůbec neulepí, hned se vstřebá, krásně hydratuje a i urychluje regeneraci, takže se mi lépe hojí škrábance po pupíncích. Velká spokojenost!

Deodorant Sportique je naprosto famózní, mám jej v růžové i jasmínové variantě a oba jsou perfektní. Nádherně voní a hlavně dobře fungují, testovala jsem se dokonce i před cvičením a vydržely! Pokud chcete funkční přírodu, tak na ně mrkněte.

Dove Original antiperspirant je taková příjemná klasika, na kterou jsem najela právě v tomto chladnějším období a "známá" vůně mě tak nějak uklidňuje a mám z ní dobrou náladu. Pěkná pitomost, co? Každopádně antiperspiranty Dove patří k mým dlouhodobým favoritům.


Urban Decay Ultimate Basics jsem prostě z nějakého důvodu musela mít. Bezhlavě jsem se zamilovala a nešlo to vzít zpátky. Tahle paletka sice možná není tak dobrá, jak matná Too Faced, ale je pořád dost skvělá. Baví mě všechny ty matné možnosti a dá se s ní pěkně vyhrát.

Giorgio Armani Black Ecstasy jsem zakoupila na doporučení kolegyně z práce. Přišla mi vhod ve chvíli, kdy jsem si chtěla prostě NĚCO koupit. Tahle řasenka je totiž strašně, ale strašně, až hřísně...drahá. Nicméně je skvělá. Udrží řasy natočené celý den, nemaže se, dělá pěkný objem i délku. Je nahraditelná něčím z drogérie? Určitě. Ale má faktor Armani.

Clarins Instant Concealer se velice rychle přesunul na první příčku mých nejoblíbenějších korektorů. Skvěle kryje, nevysušuje příliš, necuckuje...ideální pro moje oční okolí. Ve svém hledáčku mám ještě dva korektory (Chanel a NARS), ale jestli ty nebudou lepší, tak už si navždy budu kupovat Clarins.

Marc Jacobs Coconut primer hodně využiju teď v zimě, kdy se mi pleť začíná dost vysušovat. Je skvělý právě pro dodání hydratace, aby make-up nedělal na obličeji šupinky a vypadal pořád svěží. Je taky strašlivě drahý a myslím, že ho mít nemusíte, já jsem ho ale v tomto měsíci využila maximálně a budu ho používat asi celou zimu.

Essence gel na obočí je taky skvělý, levný, ale funguje výborně. Práce s ním je vcelku rychlá a obočí obarví pěkně na celý den, zároveň ho i zafixuje. Používám každý den.

Dermacol Invisible Fixing Powder jsem už jednou na blogu vydatně hejtovala, ale buď se mi změnila pleť nebo došlo ke změně složení. Tenhle pudr je totiž vážně fajn, ideální na finální přepudrování make-upu a na fixaci, matuje taky slušně. Co se to stalo? Používám ho totiž furt.

A co vy a vaši oblíbenci za říjen? Co zajímavého mi doporučíte? :)

Těším se na komentáře,
IYF

Sportique deodorant, Dove antiperspirant, tetesept pěnu a hyaluronové sérum jsem dostala k recenzi. Zbytek produktů je pořízen za moje peníze.

6 komentářů:

  1. Dove tuhý deodorant mám nejraději, ted zkouším rexonu a také se mi zdá ze je fajn :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Suoer produkty gel na obočie od essence mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten gel na obočí zkusím, slyším a čtu na něj jen chválu.

    OdpovědětVymazat
  4. Dove vůni mám taky nejraději - tak nějak mě uklidňuje, že to nedokážu vysvětlit :D
    A slyšela jsem, že teď mají nějakou novou vůni "Cotton fresh", tak se těším, až ji vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je klasika Dove original ve spreji, který jsem ale ve slevě naposledy nesehnala, tak mám taky tuhý a je fajn :) Nejvíc se mi na tom líbí, že se u aplikace nedusím a nezasmradím celý byt. Na Saloos sérum jsem už koukala, ale ještě jsem se k němu nedostala. Nedávno se ke mně dostalo něco hyaluronového od Baley, tak se těším na testování :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nars není lepší, tedy pokud máš sušší okolí očí, ale má světlejší odstín. Tak si vyber :-)) Clarins v odstínu Chantilly - to chci! Takže buď pod Nars dávám hutnější krém nebo použiju Clarins. Dermacol jsem poslala dál - srážel se mi s ním make-up. Doporučím zkusit nějaké aha kyseliny (myslím, že se taky potýkáš se stárnoucí smíšenou pletí). Já používám jen lehké 8% sérum a po několika měsících je vidět rozdíl - i mu mi mnohem méně zůstávají v pórech, pleť je hladší a vypnutější. Měj se!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!