neděle 27. listopadu 2016

Péče o vlasy Kérastase Volumifique

Ahoj všichni!

Dlouho tu nebyl post o mých vlasech. S vlasovou péčí neustále experimentuju a v průběhu tohoto hledání toho "pravého" šamponu a kondicionéru jsem si našla už pár oblíbenců. Nebylo jich ale moc a většinou se u mě přípravky na vlasy setkají se závěrem "neurazí, ale nenadchne."
  Dnes vám chci ukázat péči na vlasy velmi dobře známé značky Kérastase, a to konkrétně z řady Volumifique, která je určená na vlasy jemné a bez objemu - jako jsou ty moje.


  Šampon, nebo chcete-li šamponová lázeň, je určena pro můj typ vlasů, který se dá určit jako zdravý, avšak jemný a s tendencí k plihnutí a mastění. Překvapilo mě už samotné složení - na první pohled se neliší od běžných šamponů z drogérie, avšak cenovka je u Kérastase samozřejmě někde jinde. Naplnilo mě to skepticismem. 



  Musím ale říct, že šampon vlasy umyje hezky a nemám pocit, že by vysušoval. Vlasy jsou jemné, hebké, připravené na použití balzámu. Šampon vytváří bohatou pěnu, takže máte vlasy umyté za chvilku a nemusíte se s ním moc trápit.


  Samotný balzám na vlasy je zcela průhledný, gelový - což může mnoho z vás překvapit. V pravém slova smyslu není tedy pojmenovaný jako kondicionér, jedná se o objem dodávající gelovou péči, ale já jej používala jako běžný kondicionér. Bála jsem se, že po jeho použití budou vlasy vysušené, že nebude vůbec vyživovat, nicméně vlasy byly hladké a jemné.


  To pravé tóčo nastalo po vysušení fénem. Po použití tohohle komba měly vlasy opravdu znatelnější objem a hezčí tvar. Úplně jsem cítila, jak jsou na hlavě lehčí a nelepí se mi k lebce jako obvykle. Kérastase tudíž splňuje to, co slibuje.



  Potřebujete ale vlasové kombo za tolik peněz? To nechám na vašem zvážení. Výsledek skutečně uvídíte, vězte však, že takový šampon a péči rychle vypotřebujete. Je tedy na vás, jestli hodláte do vlasů investovat nebo jestli se spokojíte s méně viditelným výsledkem pomocí levnějších přípravků. Kérastase zakoupíte mimojiné na e-shopu https://www.paradivka.cz/
  A co vy a Kérastase? Zkoušeli jste už nějaké jejich produkty?

Těším se na komentáře,

IYF

6 komentářů:

  1. Ta cena je vážně šílená, ale občas mám období, kdy mám chuť si něco pořídit. Zatím mě to vždycky přešlo, ale uvidím, třeba jednou neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud ti nevadí chemie, Kerastase a jiné kadeřnické šampony jsou to pravé. Pokud chceš něco šetrného u kterého chceš umýt vlasy, uzdravit je ale nevyžaduješ extra efekt, vol něco přírodního.
    Šamponům z drogerie bych se úplně vyhnula. Já mám vlasy celkem husté, dlouhé ale rychleji se mastící. S pomocí konopného šamponu se mi mastí méně. Důležité jsou určitě i vitamíny, ty pomohou hodně.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně teda Kérastase vždycky lákalo, ale nikdy jsem si jej (díky ceně) nepořídila....vždy si vystačím s něčím levnějším....a asi to tak i zůstane :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. o tejto kozmetike som žu vela počula niekomu strašne vyhovuje a niekomu nie :) neviem či skuusiť alebo nie :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!