pondělí 30. ledna 2017

Co přinesl Ježíšek od Avonu?

Ahoj všichni!

  Ježíšek byl sice už před měsícem, ale až teď jsem se dostala k tomu nějaké produkty vyzkoušet. Přeci jen mě trochu zaměstnalo stěhování a zabydlování se. 
  Těsně před Vánoci mi dorazila krásná zásilka od Avonu. Našla jsem tam hned několik věcí s vánoční tématikou a tři z nich vám dnes ukážu. Balíček skrýval ještě vánoční koupelovou pěnu, tu jsem však předala dál.


  Vůně Avon Life má opravdu krásné balení, za které se podle mě nemusíte v koupelně vůbec stydět. Já mám samozřejmě verzi pro ženy, ale existuje i varianta pro muže. 


Dle oficiálního popisu byste měli cítit leknín, fialky a kosatec, já tyto jednotlivé složky odlišit nedokážu, ale můžu vám aspoň říct, že vůně je sladší, střední intenzity, není příliš těžká, ale zase to není lehká vůně. Mně připadá ideální na podzim a zimu, na léto raději volím něco lehčího. Moc se líbila i mojí mamce, sama bych ji doporučila pro ženy 30+.



  Lak na nehty v nádherném bronzovém odstínu lakuju v poslední době často. Sama mám ráda tyhle odstíny drahých kovů a pravidelně je střídám se svými oblíbenými červenými. Laky na nehty od Avonu u mě platí mezi ty nejlepší a ráda je používám, mám jich už asi deset. Aplikace je rychlá, laky dobře schnou a vydrží. Spolu s laky Trend it up patří mezi moje nejoblíbenější a nejpoužívanější. Nanáším ve dvou vrstvách.



  Fixační pudr MagiX mi připomněl legendární bázi pod make-up se stejným názvem, kterou jsem používala už na gymplu. Tento pudr je zcela transparentní, proto nemusíte řešit odstín. Je jemně namletý, dobře se nanáší a výsledek mi hodně připomíná HD pudr od MUFE. Pudr MagiX doslova vyžehlí vaši tvářičku a vytvoří dokonalý sametový podklad, zdokonalí pleť a vyhladí póry. Zároveň ale není na pleti těžký, necítíte ho. 


Já tento typ pudrů velice ráda používám, protože působí jako neviditelný photoshop a zdokonalí vaše líčení. Pokud se vám tedy nechce utrácet za MUFE, tak mrkněte k Avonu.
  Musím říct, že mě vánoční balíček potěšil, protože všechno využiju. Laky na nehty vám s klidným srdcem doporučím všechny a sypký pudr mě příjemně překvapil, protože dostanete high-endový efekt za mnohem menší peníze.


  Zkoušeli už jste některý z těchto produktů?

Těším se na komentáře,
IYF 

4 komentáře:

  1. Vůni jsem kupovala mamce a je vážně nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten parfém jsem si zamilovala, a pudr.....ten na vyzkoušení teprve čeká, tak snad se osvědčí ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně vypadá skvěle a musí pěkně vonět :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. ten púder vyzerá dobre :) mám takýto sypký od Mary Kay a tiež spĺňa to čo má :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!