pátek 10. února 2017

Oblíbené produkty za měsíc leden 2017

Ahoj všichni!

Jako by ten čas už tak neutíkal dost rychle, máme tu konec ledna nového roku. Konec roku 2016 a začátek 2017 pro mě byl (a stále je) dost hektický, ale přesto jsem si oblíbila pár starých známých. Jak jste si mohli všimnout, trochu nám absentují videa New In, ale to je dáno tím...že jsem si už skoro dva měsíce nic nového nekoupila. Pojďme se tedy podívat na oblíbence za leden!


Olejíček od NUXE prodělal velký comeback a nyní ho používám každý den. Miluju jeho vůni natolik, že se brzy budu impregnovat ve dvou vrstvách a pořídím si k němu i shodný parfém. Když tu vůni milujete, tak fakt není co řešit.

V popředí vidíte Arganové máslo Sportique - ideální pomocník pro suchou pokožku. Teď v zimě moje kůže docela trpí a například holeně mám úplně šupinaté, takže potřebuju extra péči a tohle arganové máslíčko mi ji dopřeje. Pokud jste taky sušenky, tak doporučuju.

Šampon Faith in Nature s tea tree jsem právě vypotřebovala a bude mi chybět. Jednak mě bavila jeho vůně, ale samozřejmě jsem byla spokojená i s mycími účinky. Jedná se o přírodní šampon a celou značku seženete v Biooo.

V úplném popředí trůní May Lindstrom The Clean Dirt, jehož vzoreček jsem objednala z Ingredients Store. Paradoxně mi vyhovuje více, než The Problem Solver, který mi nedělal nic. Clean Dirt používám jako peeling na obličej a líbí se mi, že fakt důkladně vyčistí pleť.

Peelingové ubrousky KIKO pocházejí snad z rok staré zásilky z Kika a otevřela jsem je až teď. No jsou super! Jsou napuštěny jakýmisi enzymy a zároveň mají jednu stranu zhrubělou, takže vám férově vydrhnou obličej. Stresem se mi dost zhoršila pleť, tak teď musím brousit dvakrát tolik.


Make-up Rimmel Lasting Finish je prostě láska a je to přesně ten make-up, který mě nikdy nezradí a nezklame. Krytí, celkem přirozený vzhled, výdrž, světlý odstín. Všechno mi vyhovuje.

Avon Magix transparentní pudr mi hodně připomíná HD pudr od MUFE a najdete o něm z nedávné doby článek. Zafixuje, vyhladí.

Essence Forbidden Volume řasenka zastoupila místo mé milované Giorgio Armani Black Ecstasy, když došla a mně došly finance. Vytváří super objem i prodloužení, nejvíce mi připomíná Better Than Sex od Too Faced. Hezký výrazný vzhled.

Too Faced Candlelight Glow rozjasňovač je super věc, když máte naspěch a nechcete se crcat s krémovými nebo tekutými produkty. Mám zlatavou variantu a jsem spokojená, nevím sice, zda je to ten nejhezčí rozjasňovač vůkol, ale pro mě odvede svoji práci.

Laky na nehty Trend it up jsou v podstatě to jediné, co teď používám, protože mají naprosto nejlepší výdrž, jsou vážně bezkonkurenční. Ostatní laky zcela vytlačily do kouta. Tyto dva odstíny jsou mé nejoblíbenější, mám asi tři další, ale sbírku budu chtít rozšířit.

A co vy a vaši lednoví oblíbenci? Těším se na vaše doporučení!

IYF

8 komentářů:

  1. S těmi laky od TIU naprosto souhlasím!!! Právě jsem si koupila ty jejich UV laky a je to naprostá paráda! Moji oblíbenci jsou stále stejní. Na stará kolena se ze mě stala konzerva, ale tak co, když člověk najde...hodně mi teď vyhovuje čistící péče od Nivey - dvoufázový odličovač očí, micelární voda. Od YR mám ráda tu Camomille řadu. Jediné, co stále nemůžu najít je ideální MU nebo BB nebo CC nebo snad už ZZ? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně ta řasenka právě docela slepuje a hlavně mi ty řasy vůbec nenadzvedne, takže mi tak divně trčí dopředu. No tak vidím, že zrovna řasenky jsou fakt hodně individuální :)

    OdpovědětVymazat
  3. Laky od Trend it up jsou i pro mě dokonalé a vlastním jeden a jsem s ním nadmíru spokojená. Rimmel makeup používám každý den a velmi si je chválím :)

    OdpovědětVymazat
  4. som prekvapená Essence maskarou že je taká dobrá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Nuxe olejíček je božííí! Ještě mě na jaro láká ta třpytivá varianta :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr jsem si teď pořídila od Dermacolu, ale tenhle vypadá teda taky lákavě! S lakama trend it up to mám úplně stejně :) já si teď hodně oblíbila jordana matné rtěnky, o kterých mám článek, a potom taky matný makeup od catrice :)
    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  7. No kruci, na Sportique už u nás v Biooo koukám dlouho, ale zatím jsem odolávala. ALe když to to čtu, nevím nevím, jak to příště dopadne, když vezmu v potaz svou suchou kůži na nohách. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy chvála na Essence řasenku mě zaujala. Já jsem se po poslední špatné zkušenosti zařekla, že Essence řasenku už si nekoupím, ale teď jsem zas na vážkách :-) TIU lak mám zpevňující podkladový a zatím čeká na své první použití, ale už se na něj těším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!