sobota 4. února 2017

Sportique - přírodní tělové mýdlo Šťavnatý hrozen

Ahoj všichni!

Jak asi víte, značka Sportique je pro mě láskou na první pohled. Už si ani nepamatuji, co jsem vyzkoušela jako první, snad krém na ruce, ale této české značce jsem propadla opravdu na první vyzkoušení. Dnes vám chci ukázat ten nejšťavnatější sprcháč pod Sluncem, co určitě rozzáří každé zamračené ráno.


  K balení asi nic moc nemusím říkat, posuďte sami. Obaly mají ve Sportique skutečně zmáknuté a mně se moc líbí, evokují ve mně nějaké staré přírodní receptury a dobu apoték a bylinkářství. Toto mýdlo můžete oficiálně používat na tělo i vlasy, já jsem si s ním vlasy nemyla, ale věřím tomu, že když na to přijde, tak si můžete umýt vlasy s každým sprcháčem.


  V nabídce je hned několik vůní, já jsem dosud vyzkoušela svěží Unisexovou, která je rovněž skvělá, ale Šťavnatý hrozen, to je skutečná bomba. Název totiž opravdu nelže. Vůně hroznu skutečně evokuje šťavnaté slaďoučké ovoce a úplně vás pohltí. Mně tahle vůně udělá instantní dobrou náladu a díky ní se ještě více těším na dny plné sluníčka.


  Samozřejmostí je poměrně minimalistické složení a český původ - nevím jak vy, ale já jsem v tomto ohledu rozhodně vlastenka a české značky podpořím ráda. Pokud hledáte sprcháč, co vám zpříjemní ráno či večer a milujete vůni hroznů, tak je toto přírodní tělové mýdlo jasná volba. Navíc za příjemnou cenu.



 A co vy a Sportique? Zkoušeli jste už jejich tělová mýdla? Nebo něco jiného?

Těším se na komentáře,
IYF

P.S. Zbývá ještě pár kousků v mé poslední BLOGSALE , proto neváhejte :)!

Tělové mýdlo Sportique mi bylo poskytnuto k recenzi.

3 komentáře:

  1. Musí opravdu krásně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bráchům koupila k Vánocům jejich krémy na ruce a na nohy. :) Vůně zní lákavě, budu k němu muset někde přičichnout. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám jasmínové.. ale tohle hroznové musím mít. Miluji vůni hroznu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!