neděle 19. března 2017

Remescar Pop up - konec s kruhy pod očima!

Ahoj všichni!

Někdy mi připadá, že opravdu záleží na tom, co si přejete a ono se to k vám menším či větším obloukem vrátí. To totiž takhle před měsícem kamarádka psala na facebooku, že konečně vyzkoušela fungující věc na kruhy a váčky pod očima - Remescar. A co se nestalo, byla jsem pozvána na Remescar Pop up, kde bylo možno si přípravek vyzkoušet a nechat se zkrášlit.


  Celá akce se konala v nádherném prostředí The Senses. Interiér je opravdu nádherný a ideální pro akce podobného typu, nemohla jsme se vynadívat na to, jak jsou prostory zařízené. Neskutečně stylové.




  Z čeho jsem byla našenější snad ještě více bylo, že jsem opět potkala svoje oblíbené kamarádky blogerky a mohly jsme pokecat. Do toho jsme se občerstvovaly lahodnými cupcaky. Já jsem jich snědla asi deset. Ach jo.




  Dostaly jsme možnost se na přípravek Remescar podívat blíže. Přřekvapila mě už samotná konzistence, která je jakoby hutnější. Efekt pak pocítíte okamžitě, bylo to znát už po tom, co jsem si produkt zkoušela na ruku. Ihned stáhne pokožku a vypne ji. Není to nepříjemné, jen je to ze začátku trochu nezvyk. Remescar můžete používat i pod make-up a opravdu nedělal žádné žmolky.




  Moc se těším, až Remescar víc vyzkouším, mám ho tady připravený a čeká na svoje chvíle slávy.



A co vy, slyšeli jste už o Remescar přípravku na kruhy a váčky pod očima?

Těším se na komentář,
IYF


Fotky od Mark Distri.

4 komentáře:

  1. Něco mi to říká, neprodávají ho teď nově v DM drogerii?

    OdpovědětVymazat
  2. V poslední době o něm čtu často, ale zatím ho naštěstí nepotřebuji. Ale těším se moc na recenzi a případně si ho do budoucna budu pamatovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem z toho produktu za sebe nadšená ! :)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!