pátek 3. března 2017

SOUTĚŽ! O čisticí kartáček Lirene

Ahoj všichni!

Rozhodla jsem se vám trochu zpříjemnit pátek, co vy na to :)? Doufám, že se už aktivně zapojujete do projektu Testujeme Lirene (www.testujemelirene.cz) a těšíte se na první vlnu testování.



Jako bonus bych vám dnes chtěla nabídnout soutěž o jeden čisticí kartáček Lirene, který já sama už asi rok používám. Jak se zapojit?

1. Sledujte můj blog.
2. Lajkujte Lirene na Facebooku .
3. Napište komentář se svým mailem.
4. Volitelné - zapojte se do Testujeme Lirene!





Soutěž probíhá odteď do pátku 10.3., kdy vyhlásím jednu výherkyni! Prosím o účast pouze dívek a žen z ČR.

Krásný víkend!

IYF

23 komentářů:

  1. Ahoj :) Začnu tím, že mě tahle soutěž hodně zaujala (a potěšila mě i představa, že bych mohla tento kartáček zkusit!) a výhra rozhodně stojí za to. Já si nedávno jeden pořídila k narozeninám, dala jsem za něj neskutečné peníze a přestože měl být vodotěsný, přestal pár týdnů na to fungovat. Vyčistila jsem ho, vysušila, dala ho zase dohromady a vypadalo to, že by mohl fungovat. A nic :) Takže pokukuji po jiných značkách, čtu recenze (na ten, který jsem si vybrala já, byly super recenze, netuším čím to) a výhra v tvojí soutěži by mi udělala velkou radost :)
    Všude sleduji jako Nicol Fleisig, i stránku Lirene a díky tobě jsem se i zapojila do testování :)
    Pro jistotu zanechávám i kontakt - nicol.fleisig@gmail.com :)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Kartáček vypadá fajn, přiznám se, že už čistící kartáček mám, ale mám dost adeptek k podarování:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    Kartáček jsem už dlouho chtěla vyzkoušet :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj moc povedená soutěž, vše jsem splnila, sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. GDC: Yane
    Fb: Jana Holíková
    e-mail: janca.holikova@seznam.cz
    Hodně mě čistící kartáčky na pleť lákají, uvažuji nad koupí Forea, ale ta cena mě neustále odrazuje. Moc povedená soutěž, ráda bych vyzkoušela i takovýto typ kartáčku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, super soutěž, kartáček vypadá skvěle.
    GFC Tereza Blog
    FB Tereza Hradecká
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda bych nějaký kartáček na pleť vyzkoušela, mám zatím zkušenost jen s houbami, tak by bylo zajímavé porovnání :) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, po kartáčku Lirene už delší dobu pokukuji, ale k nákupu jsem se ještě neodhodlala. hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Peprmintka
    FB: Lenka Mokrá
    E-mail: l.mokra@email.cz
    Zatím čistím ručně nebo jsem zkoušela konjac houbičku, ale přijde mi to málo. Chtěla bych vyzkoušet něco pořádného, třeba právě nějaký kartáček.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj sleduji vsude jaki elizabeth greenova
    Rada bych zkusila
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Kartáček vypadá dobře, už nějakou dobu se po podobném dívám, takže...gfc: Péťa K.; fb: Peťa Kovaříková; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Kristy,
    tvůj blog čtu již dlouho, nikdy se však nezapojují do žádných soutěží ani diskuzí. Soutěž o kartáček mě však zaujala, protože jsem ještě nikdy neměla to štěstí nějaký vyzkoušet, tak třeba to tentokrát vyjde :)
    kacanetwork@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Mirka Škampová
    FB Miroslava Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Po nějakém kartáčku se rozhlížím, zajímá mě, zda opravdu fungují :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Lucy S
    FB Lucie Synková
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. kartáček je skvělá věc :) a do testování jsem se již přihlásila, tak uvidíme ;)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji blog i FB (Lucka Helebrantová). A díky za tip na testování :-)
    helluc@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji a lajkuji jako Pavla Kopuletá, email: Paja.Kopuleta@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj, obojí sleduji jako Simona Zahrádková. mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jo tak po tomhle kartáčku toužím už dlouho, tak třeba se na mě usměje trošku štěstí. Hned se jdu přihlásit na testování.
    Sleduji tě jako Martina Slancová, stejně tak FB Lirene jako Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC i FB Petra Brázdová
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFc i Fb kateřina Výmolová :).
    blogbeautybyk@gmail.com
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj :), už delší dobou přemýšlím o vyzkoušení kartáčku, ale mám citlivější pleť, tak jsem se toho vždy trochu bála a ke koupi se zatím neodhodlala. Moc ráda bych ho ale někdy vyzkoušela a tahle soutěž se zdá jako ta pravá příležitost! :) FB Martina Steklá, martastekla@volny.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!