úterý 14. března 2017

Spa potěšení od Kneipp - Radost ze života

Ahoj všichni!

Jestli mi něco posledních několik měsíců chybí, tak je to právě to, co vidíte v titulku. Balíček Radost ze života od Kneipp mi proto přišel velmi vhod a já vám ho dnes ukážu.


  Co se týče zkušeností s kosmetikou Kneipp, tak vím, že jsem zkoušela několik jejich sprcháčů a nedávno jsem zaznamenala, že do sortimentu přidali rovněž sprchové pěny (viděno v Rossmannu) a samozřejmě věci do koupele. 


  Sprchový gel a tělové mléko Radost ze života obsahují parfemaci citronu a litsea cubeba. Vůně jako taková je skutečně příjemně osvěžující, avšak ne příliš umělá, rozhodně nepřipomíná čisticí prostředky. Dodává energii a je podle mě ideální na ráno, kdy by vám mohla dodat dobrou náladu do celého dne :).



   Sprcháč má příjemnou konzistenci, ve sprše se krásně rozvoní a příliš nevysušuje. Nemám ale nijak moc suchou pokožku, proto nevím, co bude dělat s opravdovými sušenkami, pro mě byl ale příjemný.


  Tělové mléko vás pak díky vůni osvěží na celý den. Středně tekutá konzistence je tak akorát, mléko se dobře roztírá a vstřebá se také celkem rychle. I proto je podle mě vhodné na ráno, nemusíte totiž dlouho čekat, než se můžete obléct. Mléko krásně kůži provoní a opravdu jsem ho cítila ještě večer.


  Vůně radost ze života opravdu působí na psychiku a myslím, že vám dodá dobrou náladu a energii. Takhle v balíčku se podle mě jedná o ideální pozornost pro kamarádku či třeba upracovanou maminku.



  Co vy a kosmetika Kneipp? Máte ji rádi? Zkoušeli jste již tuto vůni?

Těším se na komentáře,
IYF

2 komentáře:

  1. Škoda, sprcháčům se SLS se snažím vyhýbat, jinak na mě ale Kneipp působí celkem pozitivně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tato značka mě čím dál tím více láká :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!