čtvrtek 6. dubna 2017

Oblíbené produkty za měsíc březen!

Ahoj všichni!

V březnu jsem si pořídila několik novinek z dekorativní kosmetiky, proto tento měsíc byl boj o místo oblíbeného produktu o to lítější. Pojďme se mrknout na to, co mě bavilo a dobře mi sloužilo po celý březen.



Stalo se něco nečekaného - došla mi zásoba suchých šamponů. Běžela jsem proto do drogerie a vzala tento od Baley pro hnědé vlasy. A slouží mi velice dobře, nenechává bílý povlak, ale nešpiní oblečení hnědými fleky a mastnotu z vlasů trochu stáhne.

Vůně Cartier Baiser Volé Lys Rose si mě trochu hledala, mám ji doma už dlouho. Voní zajímavě po květinách a zpočátku mi přišla zvláštní a ke mně se nehodící. V posledních týdnech jsem si ji ale velmi oblíbila a nosím ji skoro výhradně.

Sprchové pěny Douglas mi učarovaly. Jsou takřka totožné s pěnami Rituals a mají krásné "spa" vůně. Vyzkoušela jsem zatím jen tyhle dvě varianty, které mám v oblibě úplně stejnou měrou, ale chystám se na další. 

Tělový krém Dove Cashmere&Comfort je z řady DermaSpa, jejíž vůně absolutně miluju. Nejraději mám právě variantu Carhmere&Comfort, ale líbí se mi i řada zlatá. Tento tělový krém krásně hydratuje i hodně suchou pokožku a provoní ji na celý den.




Essence duhový rozjasňovač - taková blbost, řekli byste. Je ale skvělý! Všechny barvy smíchané dohromady vytvoří krásný studenější odstín, který se mi teď v zimě opravdu hodil, všechny zlatavé rozjasňovače na mě totiž byly moc teplé. Duhový rozjasňovač je jarní novinkou v essence sortimentu, tak na něj mrkněte.

Dermacolu patřil celý březen. Nějak jsem chtěla vyčerpat jejich registrační kredit a udělala jsem menší objednávku. BB cream má příjemné střední krytí a hezky rozjasní pleť. Vydrží na pleti zhruba tři čtvtiny dne a ztrácí se nenápadně. Je to příjemný produkt, který nosím jak o víkendech, tak do práce. Řasenka Mega Lashes v černém obalu mě uchvátila. Udělá krásné výrazné řasy a pěkně nakopala zadek Perversion od Urban Decay. Oční linky v peru mě pak taky dostaly, stojí jen stovku a jsou snad lepší, než můj svatý grál - linky Trend it Up. Kdo by to byl řekl!

Limitka rozjasňovačů Catrice si u mě našla svoje místo a kromě jednoho pudrového jsem si pořídila i tento rozjasňující gel. Hrozně mě baví jeho přírozený jakoby "mokrý" efekt, který vypadá fakt krásně. Balení je ovšem obrovské, myslím, že jej budu mít až do důchodu.

Minerální pudr alverde je takový návrat. Kdysi jsem jej vyřadila ze své sbírky a dala ségře, jenomže pak mě to nějak chytlo a já se rozhodla ho znova vyzkoušet. A je vážně fajn! Docela i kryje a vytvoří přirozeně vyfotoshopovaný obličej. 

Dalším návratem je pak tvářenka Luminoso od Milani. Nějak jsem celý březen tápala v tvářenkách a žádná mě nědokázala uspokojit, dokázalo to až Luminoso. Velice hezký odstín bude podle mě slušet všem a mírný rozjasňující efekt dodá tváři trochu šťávy. Jsem spokojená.

A jaký byl váš březen? Prozradíte mi svoje oblíbence?

Těším se na komentáře,
IYF

3 komentáře:

  1. Essence rozjasňovač mě také moc baví :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Já téměř celý březen trávila s minerálním make-upem annabelle minerals , bb Missha, tvářenkou essence blush ball,Dermacol sypkým pudrem a konturovací paletkou od Pupa. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. V týdnu za mnou ségra přišla a říká : "podívej se na ty řasy" a já mmm, hezký, máš nalepený? A ona ne, že jí je udělala tak ta řasenka od Dermacolu, takže pecka, úplně luxusní řasy měla. Tak jsem ji poradila i kamarádce a i já ji chci vyzkoušet. Z Douglasu z řady Home Spa jsem měla krém na ruce a byl fantasticky výživnej. Láká mě i tělový krém Dove

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!