pátek 7. dubna 2017

Soutěž o čisticí kartáček Lirene Duo-Care!

Ahoj všichni!

Je tu druhá vlna projektu Testujeme Lirene (www.testujemelirene.cz) a s ní i soutež o druhý čisticí kartáček Lirene Duo-Care.



 Jak se můžete zapojit?

1. Sledujte můj blog.
2. Lajkujte Lirene na Facebooku .
3. Napište komentář se svým mailem.
4. Volitelné - zapojte se do Testujeme Lirene!





Soutěž probíhá odteď do pátku 14.4., kdy vyhlásím jednu výherkyni! Prosím o účast pouze dívek a žen z ČR.

Krásný víkend!

IYF

24 komentářů:

  1. Ahoj, moc rada se zapojim, liren testuji na mastnou plet, zatim jsem v zacatcich, jinak likuju a sleduju jako elizabeth greenova tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kartáček bych moc ráda vyzkoušela, nemám s nimi žádnou zkušenost :-) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, zapojila jsem se do první vlny testování a krémík už mám doma . :-) Krém je super , tak by se mi hodil ještě kartáček :-)
    terezablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, skvela soutez. Uz dlouho premyslim, ze si poridim nejaky kartacek, ale stale vaham nad znackou :) andrea.valna (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Stále uvažuji o pořízení nějakého čistítka na pleť, ale jsou pro mě zatím všechny finančně náročné, zatím používám "Foreo pro chudé" - růžové gumové čistítko z DMka a celkem mi vyhovuje, stále bych ale ráda vyzkoušela něco elektronického, co by mi tu pleť dalo do pořádku :) janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Do testování jsem se zapojila, krém jsem nevyhrála, tak třeba vyjde ten čistící gel.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkujeme za pěknou soutěž. Už nějakou dobu zvažuji koupi nějakého takovéhočisítka :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super soutěž, eriuchytilova@gmail.com sleduji jako Erika Uchytilová

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, do testování jsem se taky zapojila, přišel mi krásně zabalený krém na suchou pleť :) Docela mě mrzí, že v našem městě mají v drogerkách strašně malý výběr - prý kvůli metrům čtverečním. Kartáček bych vyzkoušela moc ráda! :) Můj mail je nicol.fleisig@gmail.com :) A na FB i tady sleduji jako Nicol Fleisig :)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  10. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. do testování jsem již zapojena, je to skvělá akce a lirene opravdu palec nahoru za ni :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Miška
    Do testování jsem zapojena.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Super! Moc ráda bych kartáček vyzkoušela. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné jarní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Projekt Testujeme Lirene se mi líbí :) paráda, že značka umožní ženám kosmetiku vyzkoušet
    VeruKru@seznam.cz podmínky splněny

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji jako Kris, Like, kiss.iii(zavinac)seznam.cz, do projektu jsem se již zapojila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, vše splněno.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Kosmetika Lirene mě fakt moc překvapila. Jsem zapojená do testování a už teď vím, že postupně budu rozšiřovat výbavu o další produkty. Zkusím to i touto cestou a třeba se štěstí usměje a já budu ve svůj svatební den o něco krásnější. (afi.vesela@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím, "like" udělen a do testování jsem také zapojena ;-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, tak to zkusím i podruhé :) Od Lirene teď testuji krém na mastnou pleť a zatím jsem spokojená, tak by mě zajímalo, jestli je stejně dobrý i čistící kartáček.
    Měj se hezky.
    kacanetwork@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, taky jdu zkusit štěstí.Všechny podmínky splněny :). Snad se s testováním v 2.kole zadaří. Díky za krásnou soutěž. katka.vasikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Splněno :)
    vermilion3991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, moc ráda bych se zapojila :) podmínky jsou splněny, email: ver.mikova@gmail.com, třeba se mi zadaří a svatek bude o něco hezčí, kdyz už nám nevychází to počasí.
    Přeji krasné Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Martina Slancová
    FB Lirene: Martina Slancová
    e-mail: slancova.m@seznam.cz
    již testuji, ale zkusím to i podruhé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!