čtvrtek 13. dubna 2017

Xhekpon - kosmetika ze Španělska s kolagenem

Ahoj všichni!

Za okny už zase začala zima, proto jsem si řekla, že je ideální čas mrknout se na tuhle značku, jež se specializuje na přípravky s obsahem kolagenu. Xhekpon je značka pocházející ze Španělska a jejím základem je hydrolyzovaný kolagen, který má podporovat regeneraci, revitalizaci a mladistvý vzhled pleti. Já jsem vyzkoušela hned několik produktů a dnes vám je ukážu.



Xhekpon Crema je takový jejich "signature" krém určený na obličej, krk a dekolt, kde jsem ho používala i já. Testovala jsem jej asi tři měsíce, což snad sami uznáte, že je vcelku dostatečná doba na utvoření si nějakého názoru. 




Zaznamenala jsem hned několik účinků. Jednak se pleť výrazně rychleji regenerovala. Hodně trpím na rýpání pupínků, často mám na obličeji přímo strupy a vypadá to fakt nehezky. Tento krém se složitým názvem mi pomohl tyto nepěknosti mnou způsobené rychleji zahojit. 



Zároveň pleť pěkně hydratoval a dodal jí ten známý "nacucaný" vzhled. Ráno nebyla pokožka povadlá a pomačkaná, ale naopak hezky vypnutá. Navíc krom jiného musím pochválit i výbornou cenu výrobku.

Xhekpon Flash je víceúčelový sprej vhodný na pokožku podrážděnou a poškozenou. Protože jsme ještě nechytla moc slunce, tak jsem jej nejvíc ocenila na pokožku podrážděnou po holení. 



Pleť hezky zklidnil a ona pak nepnula, nesvědila a nedělaly se na ní šupinky. Myslím, že dále bude velice vhodný právě na léto a spálenou kůži, na kterou se sice snažím dávat pozor, ale ne vždy se to podaří.

Xhekpon Manos se po krátké chvilce katapultoval do kategorie mých nejoblíbenějších krémů na ruce. Tuto zimu moje ruce obzvláště trpěly, v kombinaci s používáním dezinfekce v nemocnici si to asi umíte představit - nic nebylo schopné moje ruce hydratovat víc, než hodinu. 



Tenhle krém mi ale dost pomohl a stačilo mi jej použít třeba třikrát denně (ráno, jednou někdy během dne a večer před spaním). Ruce mi pak nepraskaly a nedělaly se mi hnusné šupiny mezi prsty. Vítám také to, že krém nijak nevoní, neobsahuje žádnou výraznou parfemaci.

Xhekpon Mahiou pak oceníte v obzvlášť náročných podmínkách. Kdybych byla jela letos na hory, určitě bych ho vzala s sebou, ale nakonec jsme jej využila pouze v hodně mrazivých dnech a kromě obličeje jsem jej aplikovala také na lokty a kolena. Letos byla totiž pro mě vážně hodně "suchá" zima. Svoji práci zastal dobře a lokty mi nepraskaly :). 



Balení mi ale vydrží dlouho, protože není moc příležitostí, kdy jej využiju.

Celkově jsem se značkou moc spokojená. Líbí se mi příznivé ceny a přesvědčily mě účinky, zejména jsem si oblíbila krém na ruce a krém na obličej, které určitě ráda spotřebuju a zakoupím i další balení. Jediné, co mi trochu vadí je, že netuším, jak se jako ten název má číst :).

Slyšely jste už o této kosmetice? Co je váš tip na suchokůže a regeneraci?

Těším se na komentáře,

IYF

Produkty mi byly poskytnuty k recenzi.

2 komentáře:

  1. Ten kolagenový krém vypadá hodně dobře, myslím, že už jsem ho kdysi vyzkoušela díky Ladyboxu.

    OdpovědětVymazat
  2. Název to má opravdu strašný :) láká mě ten krém na ruce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!