čtvrtek 4. května 2017

Soutěž o čisticí kartáček Lirene Duo Care!

Ahoj všichni!

Máme tu třetí a poslední šanci pro vás, jak získat čisticí kartáček Lirene!


Stačí jednoduš napsat komentář pod příspěvek a třeba zrovna ty budeš tou, kterou random.org vybere jako výherkyni ;). A pokud se na vás štěstí neusměje, tak se určitě zapojte do testování Lirene - www.testujemelirene.cz

Pravidla soutěže:
1. Napsat pod tento příspěvek komentář se svým e-mailem.
2. Být sledovatelem blogu a sledovatelem Lirene na facebooku.

Výherce bude vybrán příští pátek. Soutěž je určena pro čtenářky z České republiky.

Přeji hodně štěstí!

IYF

31 komentářů:

  1. Tak třeba se do třetice poštěstí :) Moje pleť by to alespoň pořádně potřebovala, protože teď se stresem před státnicemi vypadám jak puberťák :-/
    kacanetwork@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Kartáčky mě lákají už dlouho, takže možnost ho vyzkoušet by byla skvělá! :-)
    Fiserova.C@gmail.com
    Lucie Fišerová

    OdpovědětVymazat
  3. Když nevyšlo štěstí v prvním kole testování Lirene tak zkouším takto :-)
    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad! Na kosmetice jsem nebyla od porodu a ze by moje plet potrebovala vycistit, je vice nez jasne :-)

    Evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji a likuji
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že to tentokrát vyjde :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tak zkusím svoje štěstí i do třetice:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj oboje sleduji a tím tedy splnuji.
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Žádný kartáček jsem ještě nezkoušela a opravdu by mě to lákalo :)
    andrea.valna at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná výhra. Do testování jsem jiz prihlasena.
    Gfc Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Super výhra.
    GFC a FB Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Kartáček by mě docela lákal, protože je to prý efektivní způsob čištění...
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. taky zkusím štěstí :)
    Iveta.Merunova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    po tomto kartáčku pokukuji už nějakou dobu. Lirene je v poměru kvalita-cena opravdu skvělý.
    hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Super! :)
    Sleduji na FB: Ivana Ratajová
    Přeji krásné jarní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji oboje:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Včera jsme na něj zrovna koukala v Tetě. Moje pleť se po porodu zbláznila a tak bych potřebovala trochu péče. alenis@alenis.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tak snad se mi alespoň jednou poštěstí! :)
    nikolamezihorakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Kriss, sleduji i Lirene na FB, kiss.iii(zavinac)seznam.cz, ještě jsem si žádný nekoupila, tak třeba budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Kartáč mám, ale chci jeden i pro přítele. Snažím se naučit ho s kosmetikou :-D
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Podmínky splněny, teď už si jen držet palce :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Testování zatím nevyšlo, tak zkusím štěstí tady :-)
    thebeauteacher@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Do třetice všeho dobrého, tak třeba se na mne usměje štěstí ;)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak třeba do třetice :-) FB: Lucka Helebrantová; helluc@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Kartáčky na čištění pleti mě lákají už hrozně dlouho :-)
    janca.holikova@seznam.cz
    Jana Holíková

    OdpovědětVymazat
  28. Kartáček na pleť jsem ještě nezkoušela.
    marky.hurtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Testuju Lirene Fyziologický micelární gel bylo by skvele k tomu vyhrat kartáček! :)

    m.slosarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!