pondělí 12. června 2017

FAB5IVE - novinka ve světě beauty boxů

Ahoj všichni!

Nevím, jak vám, ale mně se prostě stýská pro beauty boxech. Sem tam můj stesk zmírní dm box, ale jelikož jsem jej zatím vyhrála jen dvakrát, tak se ani zdaleka necítím saturována. Nedávno se ale na našem trhu objevil nový hráč - FAB5IVE. Moc se mi líbila už samotná prezentace na webu , protože působí hodně pozitivně a hravě. Samotný box mi udělal radost ještě větší.




Balíček je pečlivě zabalený, kromě hezkého vzkazu jsem v něm našla také brožurku, kde jsou popsány všechny produkty. Moc se mi líbí heslo "shipping love, happiness & self-confidence". Jak už samotný název napovídá, v balíčku vždycky najdete pět vybraných produktů. Jak tedy vypadal ten květnový?

Jako první mě upoutala řasenka od Revlonu. Už od opětovného nástupu Revlonu na náš trh jsem chtěla jejich řasenky vyzkoušet, nějak mě nalákalo balení. Tuhle řasenku jsem si sbalila na výlet do Francie a myslím, že se bude líbit všem, kdo mají rádi oddělené, neslepené, ale výrazné řasy. Velmi dobře se s ní pracuje a řasy máte namalované během pár vteřin. Řasenka se navíc nerozmazává a večer ji v pohodě odlíčíte.



Do Francie se mnou cestoval i lesko-olej od Milani. Shodou okolností další výrobek, který je chválený zahraničními youtuberkami. Lesk nádherně voní po kokosu a dobře se nanáší díky širšímu aplikátoru. Kromě toho, že dodá rtům lesk, tak musím vyzdvihnout i jeho pečující schopnosti. Hezky hydratuje i sušší rty a je to ideální věc na dlouhý den, kdy by rtěnka nebo běžný lesk mohly vysušovat.


Paletka tvářenek, bronzeru a rozjasňovače L.A.Girl byla pro mě prvním seznámením s touto značkou - a dopadla velmi dobře. Paletka je určitě super věc na cestování, protože tu najdete takřka vše, co by si vaše tváře mohly přát. Tvářenky, rozjasňovač i bronzer mají velice dobrou pigmentaci a pracuje se s nimi opravdu snadno. Bronzer má teplejší podtón, tak nebude úplně na konturování a také úplné bledulky budou muset použít lehčí ruku. Jinak mě ale tahle paletka příjemně překvapila a používám ji velmi často.



Krém na ruce The Body Shop se určitě hodí do každé kabelky a pokud máte rádi vůni růže, tak vám ho určitě doporučím. Krém hezky vyživuje ruce, ale není přehnaně mastný, proto je ideální pro takový ten běžný den.


Masky na rty zažívají boom a i já jsem si je oblíbila. Dokážou totiž dát dohromady moje vysušné a často šupinaté rty jako mávnutím kouzelného proutku. Proto i tuhle masku jsem hned nadšeně vyzkoušela a hodnotím ji pozitivně. Myslím, že má dokonce o něco málo lepší vyživující schopnosti, než její alternativa ze Sephory.


FAB5IVE box se mi ve výsledku líbí hlavně tím, že je fakt poctivý, najdete v něm pět solidních výrobků a nemusíte se bát vycpávek typu obřího sprcháče nebo toho, co neprodali v Yves Rocher. Za balíček zaplatíte celkem 449 Kč, to myslím, že je za překvapení celkem fajn cena. Koketuju s myšlenkou objednat si i ten červnový :).


Jak se box líbí vám? Uvažujete o jeho objednání?

Mějte se krásně,
IYF


3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsou krabičky zpět. Tady vyčkávám, co bude v dalších baleních, ale asi časem neodolám.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Ladyboxy, ty jsem kupovala. Tohle vypadá jako vyšší level, tak něco uprostřed mezi těmi levnými boxy minulosti a high end boxy od Marie Claire a spol. Kdybych byla na tu mainstreamovou kosmetiku, neváhala bych, mám ráda měsíční překvapení. :) Ale vzhledem k tomu, že už mám tři předplatné od indie značek, tak přenechám tento box jiným. Každopádně ale další rozbalovací článek ocením, zajímá mě, zda si udrží úroveň. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé pěkná krabička, mě zaujala jak paletka tak i krém na ruce od The body shop :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!