pondělí 17. července 2017

Kdo maže, ten jede - s Indulonou

Ahoj všichni!

S novým článkem řeším nějaké ty resty. Již před začátkem léta jsem se zúčastnila eventu s Indulonou, kdy nám byly představeny poslední novinky a také jsme se něco dozvěděly o správné péči o pokožku. Indulona je další z mých srdcových záležitostí, jelikož jsem osoba s velkými sklony k nostalgii, tak produkty s historií prostě mluví přímo ke mně. 


  Už asi od deseti let mám v oblibě měsíčkovou Indulonu na ruce, ale to ještě není nic proti tomu, že původní "modrou" Indulonu jsem našla i u svého dědečka. Indulona nás zkrátka provází již mnoha lety a mě moc těší, že se řada jejich produktů neustále rozrůstá.


  První novinkou jsou dvě nové varianty krémů na ruce. V zelené tubě najdete rakytník, který já osobně miluju. Rakytníkový olej a rakytníkové masti se mi nejlépe osvědčily na regeneraci pokožky, na těle i na obličeji, proto rakytníkovou Indulonu vítám s otevřenou náručí. Hezky voní lehce ovocnou vůní a konzistenčně je velmi příjemná - hutnější, vstřebává se asi pět minut, ale potom máte pocit, jako byste měli na rukou rukavice. 


Jelikož několikrát denně používám na ruce dezinfekce s vysokým obsahem alkoholu, tak potřebuju krém na ruce, který podá opravdu úctyhodný výkon a musím říct, že rakytníková Indulona má u mě rozhodně zelenou.


  Žlutá varianta pak obsahuje výtažek z heřmánku a přesně tak taky voní. Záleží jen na vás, jestli je vám to příjemné nebo ne. Co se týče vyživujících schopností, přirovnala bych ji k měsíčkové variantě - ruce jsou pěkně vláčné, ale nejsou umaštěné. Heřmánkovou Indulonu vám proto doporučím do kabelky nebo nějakého "provozního" zavazadla, popřípadě na pracovní stůl.


  Moc mě potěšilo nové cestovní balení krémů ve variantě měsíček a original. Jednak se mi líbí samotné kelímky a jednak je fajn, že můžete mít Indulonu stále u sebe. Já jsem s modrou variantou cestovala do Anglie a její vůně mi připomínala domov :). Používala jsem krémy na celé tělo i na ruce a ušetřily mi místo v zavazadle. Můžete je vzít i na palubu letadla, protože splňují objemový limit.


  Když jsem v PR taštičce našla meruňkové tělové mléko, tak jsem se musela dost smát - dva dny předtím jsem si ho totiž sama koupila. Miluju totiž vůni meruněk a v tělových produktech ji nenajdete tak často - častější je broskev. Naštěstí teď jsem meruňkami opravdu zásobená na dlouhou dobu :). Tělová mléka od Indulony jsou podle mě výborným tahem. Baví mě lehčí konzistence, která se rychle vstřebává, ale zároveň nechává pokožku krásně hebkou a provoněnou. Jestli toužíte po nějaké novince, tak určitě mrkněte na tato tělová mléka.



  Tělový krém je pak záležitost vhodná pro hodně suchou pokožku. Teď v létě je pro mě příliš hutný, ale až se mi zase na podzim zblázní kůže, tak jako když najdu. Kladně hodnotím i pěkný zmodernizovaný obal.
  Mazání s Indulonou mě prostě baví a je dobře, že české značky neustrnuly a přicházejí s novými produkty a snaž se přizpůsobit moderní době. Je to právě to prolnutí současnosti a historickou tradicí, co mě na Induloně oslovuje.



  A co vy a Indulona? Používáte některé produkty? Taky vaše mamky říkají, že jsou krásné proto, že používaly na obličej jedině Indulonu?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

2 komentáře:

  1. Krémy na ruce, nebo tělové mléko meruňkové bych ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!