úterý 15. srpna 2017

Jak se opálit a nespálit s Astridem!

Ahoj všichni!

Je to už druhým rokem, co v létě používám na opalování výhradně přípravky Astrid. Naštěstí jsem jimi dostatečně zásobena, a proto vám i dnes chci ukázat, co vše si můžete od Astridu na léto pořídit a jak jsem byla spokojená.


Astrid je v tomhle sektoru určitě tradiční značka, u nás v rodině jsme opalovací přípravky od Astridu používali už od mého útlého dětství a dokonce si pamatuju i na zajímavé okamžiky s jejich samoopalovacím mlékem, které ne vždy dopadly dobře :D. doba se už naštěstí posunula a spolu s updatem obalů si dnes můžete vybrat ze spousty zajímavých produktů.


Přípravky ve spreji jsou moje nejoblíbenější a toto bylo po dlouhé době setkání s opalovacím olejem ve spreji. Vždycky jsem se olejů trochu bála, že budou moc mastné a já v létě nesnáším umaštěný a ulepený pocit. 


  V první řadě mě upoutala vůně, která je vážně krásná, jakoby jemně karamelová, hodně příjemná a podle mě i sexy :). Olejíček je zcela čirý, proto se nemusíte bát, že vám ušpiní ručník či plavky a velice dobře se roztírá. Jelikož se jedná o olej, tak trochu mastnější je, pro mě je ale olejová mastnota příjemnější než ulepenost od mléka, a proto mi nevadí. Olej jsem používala já, přítel, kamarádky...všichni si jej oblíbili a letos se mnou i hodně cestoval. Důkazem místo slibů budiž fotka z maďarských lázní Szechényi, která vám napoví, že je to letos můj vůbec nejoblíbenější opalovací produkt :).



  Klasické mléko na opalování je určitě fajn pomocník a myslím si, že si jej oblíbí většina z vás. Pro mě je v létě vhodné hlavně k českému rybníku, jelikož mám variantu s ochranným faktorem 10. Mléko má celkem tekutou konzistenci, dobře se roztírá, hezky se vsákne, zkrátka taková klasika pro celou rodinu.



  Opalovací krém se SPF 30 nejčastěji nosím v kabelce, ačkoliv je primárně na obličej, tak já jej používám na celé tělo, respektive je to pro mě ideální přípravek do města, kdy potřebuju jen občas namazat třeba ramena, ruce nebo nohy. Je poněkud hutnější, takže někde u vody by se mi s ním nechtělo mazat úplně celé tělo, ale takhle mi vyhovuje mít ho vždy při sobě a namazat si, co je potřeba. 


  Pěna po opalování pak byla mým zachráncem na dovolené. Moc mě baví praktické balení a baví mě i samotná aplikace - ne nadarmo jsem se v minulém článku zmiňovala, že pěnové konzistence jsou v poslední době mé oblíbené. Ona ta pěna je moc příjemná právě na spálenou pokožku, rychle zchladí a zároveň se s ní nemusíte moc roztírat, a tím pokožku nedráždíte. Pěna nezanechává ulepený pocit a hned se vsákne a pleť hezky zklidní. Určitě se hodí ji mít s sebou na cestách :).



  V nabídce Astridu pak najdete rovněž balzám na rty s ochranným faktorem, na který určitě nezapomínejte, protože spálené rty jsem zažila a bylo to peklo :D. Takže bez balzámu ani ránu. No a večer se můžete zkrášlit některým z tónovaných balzámků, které rty hezky opečují a zároveň jim dodají barvu.


  Letní tradice s Astridem tedy pokračuje a už se těším, až za deset let pojedu do Jugošky právě s výbavou od Astridu, jako moje mamka :).

  A co vy a opalování? Jaké jsou vaše oblíbené produkty?

Těším se na komentáře,

IYF




2 komentáře:

  1. Já teda na opalování používám maximálně dva produkty a to jsou oleje s rozdílným spf. Co si budem povídat, tak aby bylo opalování bezpečné bychom měli používat ochranu 50 ale každý se chceme opálit a nad potížemi už nepřemýšlíme, holt je to tak. Za sebe se mi osvědčil ten Astrid olej, krásně voní a pokožka se nádherně opálí do bronzova, ten já doporučuji všemi deseti. Vůbec jsem se po něm nespálila, právě naopak byla pokožka krásně promaštěná a kůže se nezačne jen tak loupat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, oleje na opalování jsou moje nejoblíbenější :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!