čtvrtek 10. srpna 2017

Oblíbené produkty za měsíc červenec 2017!

Ahoj všichni!

Pokud vám přijde, že blog 14 dní tak trochu spal, tak se vám to nezdá, byla jsem totiž s kamarádkou na dovolené. Ale už jsem zpět, a tak i s menším zpožděním přináším několik produktů, které se mi během července zapsaly do srdce :).



Čisticí gel s aloe vera Santaverde je skvělá záležitost pro všechny typy. Funguje na mou mastnější pokožku, ale nevysuší ani sušenky. Je velmi příjemný, čistí důkladně, ale zároveň zanechává svěží a hydratovaný pocit na pleti. Vůbec nedráždí a pleť po použití nepne. Používám ho každý den a uvažuji o koupi dalšího.

Caudalie Beauty Elixir používám dost možná kvůli té skvělé vůni :). Zároveň mi ale přijde, že i pomáhá předcházet nedokonalostem. Moc se mi na něm líbí také balení, které je ze skla, a velmi jemný sprejový aplikátor. Aromaterapie do kapsy :).

Pěnový kondicionér Pantene je pro mě velké překvapení. Myslím, že bude ideální pro zplihlé a jemné vlasy, jako mám já. Dodá vlasům tak akorát výživy, ale přehnaně nezatíží, vlasy jsou po použití krásně jemné a hebké. Super novinka!

U pěn ještě zůstaneme, protože tato sprchová pěna Nivea mě rozhodně baví. Asi mám zvýšenou afinitu k pěnovým věcem. Krásně voní, dělá hromadu hebké pěny a mně konkrétně pokožku nevysušuje - slyšela jsem na ni ale ohlasy, že někomu to dělá, tak raději upozorňuju předem.

Aquaboom je krém od značky HeliaD, kterou jsem objevila v Maďarsku. Potřebovala jsem nouzově krém, který bude hydratovat, ale nebude se pod ním "potit" obličej a tenhle to splnil na jedničku s hvězdičkou! Je neskutečně příjemný, krásně pleť zvláční, neucpává póry a nezmastí.



Revlon Skinlights jsem si oblíbila jako bázi na celý obličej. Lehce pleť rozjasní a mírně (opravdu mírně) sjednotí její tón. Pokožku jako takovou rozzáří a celou jakoby "zhezčí. Zároveň není hutný a pleť se s ním nedusí.

Píše se na všech sloupích, že tento rozjasňovač od Catrice je nejlepším rozjasňovačem z drogérie - a musím říct, že toto odvážné tvrzení podepisuju. Jedná se o pěkný neutrální rozjasňovač, který má jemně namleté částečky a vytvoří krásný a celkem i výrazný efekt.

Pěnový make-up Catrice byl pro mě překvapením, protože pěnové make-upy já obecně nepoužívám, přijdou mi moc silikonové a ucpávají mi póry. Tenhle to ale nedělá! Samozrřjmě trošku silikonově kluzký je, ale jinak mě na něm baví mimojiné to, jak snadno se roztírá, má střední krytí a matující efekt. Na léto ideál

Pudrový make-up Zuui je pro mě ideálním kandidátem na dny, kdy nepoužiju tekutý make-up. Používám ho samostatně i v kombinaci s přírodními BB a tónovacími krémy a moc mi vyhovuje. Značně přidá na krytí, ale zároveň vypadá přirozeně a nanesete ho opravdu během pár vteřin. ¨

Rtěnka F&F, to je jen takový povzdech, protože tuto kosmetiku už na našem trhu pořádnou řádku let nenajdete. Přesto je ale tato rtěnka kromě Marca Jacobse mou nejoblíbenější. Má lehkou konzistenci, zároveň je tak akorát pigmentovaná, příjemně se nanáší, vůbec nevysušuje. Modlím se po nocích za návrat kosmetiky F&F do našich luhů a hájů.

HD liftingový korektor e.l.f. mě zachránil ve chvíli, kdy jsem si nečekaně trochu opálila pleť a všechny korektory na mě byly moc světlé. Tenhle korektor velmi dobře kryje, zároveň ale vypadá přirozeně. Nově jsem si pořídila i slavný NARS Radiant Creamy Concealer a musím s velkým překvapením říct, že e.l.f. mám radši.

e.l.f. Complexion Brush je jeden z mých nejpoužívanějších stětců a (nejen) na cestách bych se bez něj neobešla. Nejen, že je skvělý na pudr, ale také si s ním velmi rychle vykonturujete a vybronzujete obličej, nanesete tvářenku i rozjasňovač. Nechtěla bych bez něj žít.

Tak to je vše za červenec. Zkoušeli jste některý ze zmiňovaných produktů?

Budu se těšit na vaše komentáře,

IYF

5 komentářů:

  1. Na penových produktoch som aj ja zavisla. Milujem tu konzistenciu. Niveu penovu som ešte nemala, ale vidim, čo si najbbližšie kupim pri návšteve drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchová pěna od Nivei mě celkem láká :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rozjasňovač Catrice je pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tu sprchovou pěnu od Nivei jsem zvědavá už dlouho, ale u nás jsem ji zatím nikde neviděla. :( Asi je o ni velký zájem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!