neděle 3. září 2017

Catrice - střípky dekorativní kosmetiky

Ahoj všichni!

Catrice je značka, která se zatím na blogu moc uceleně neobjevila. Teprve letos oficiálně vstoupila na náš trh a představila se blogerkám a novinářkám a osobně jsme moc ráda, že se mezinárodní zastoupení Catrice rozhodlo být aktivnější v komunikaci vůči nám Češkám :). Chci vám dnes ukázat několik produktů, které jsem nedávno zkoušela.



   Make-up Made to Stay slibuje dlouhotrvající výdrž a perfektní finiš. Jako první musím ocenit velmi světlý odstín, který ocení nejedna Sněhurka. Konzistence make-upu je příjemná, celkem dobře se roztírá, ale poměrně rychle zasychá, takže radím zapracovávat okamžitě. Finiš make-upu je spíše matný a make-up není na obličeji příliš cítit. Střední krytí je super, nevytváří na obličeji masku, ale zároveň zakryje zarudnutí, pupínky a podobně. 


Výdrž také hodnotím kladně, když jej nanesu kolem šesté ráno, tak v pět večer je ještě ve slušném stavu, což se nedá říct o jen tak nějakém make-upu. Celkově ho můžu doporučit a obecně make-upy Catrice jsou podle mě dobrá volba, zatím jsem s žádným nešlápla vedle.
  Paletka stínů The Precious Copper se nedočkala na blozích příliš velkého nadšení a já upřímně moc nechápu proč. Mně totiž přijde super. Jasně, je komplet třpytivá, ale to jsem tak nějak čekala. Obsahuje ale vážně moc pěkné "kovové" odstíny a mně se s ní daři vytvořit kompletní líčení očí - obzvlášť teď v létě k opálené kůži je to super. 




Stíny jsou hezky máslové a mně líčení s nimi zabere jen pár minut. Na výdrž si také nemůžu stěžovat.
  Měla jsem tu k vyzkoušení také dvě řasenky, obě s umělým kartáčkem. Glam&Doll Sculpt&Volume (v úzkém fialovém balení) je pěkná přirozená řasenka, ideální pro ty z vás, kdo chtějí prodloužení a přirozený objem, ale bojí se slepování řas. 



Já oproti tomu preferuju pořádný řasáky a nějaké mírné slepení mě netrápí, proto jsem si více oblíbila řasenku Rock Couture Extreme (tlustší černé balení), která dělá pěkně husté a dlouhé řasy, ale zároveň neslepuje a řasy dobře pročeše. Zároveň má podle mě i "natáčecí" schopnosti. 
  Tužka na obočí Slim'Matic je variací na známější produkt Anastasia Brow Wiz, ovšem za mnohem nižší cenu. Musím říct, že tahle tužka je vážně skvělá, skvělá. Obočí s ní nakreslíte super přirozené, ale zároveň díky úzkému tvaru můžete pracovat skutečně precizně. Tužka je krásně krémová a velmi dobře se nanáší. Nevýhoda je jediná - hrozně ubývá, mně vydržela při každodenním používání měsíc. Ale velice ráda si ji koupím znova.


  Contouring tvářenky nejsou úplně můj šálek čaje. Z nějakého důvodu se mi nelíbí už od samotného balení a konturovací princip tam podle mě taky moc není. Odstíny jsou hezké, tvářenka se dobře roztírá doztracena a vydrží asi půl dne, ale nějak se mi vizuálně vůbec nelíbí a neláká mě ji používat. 



  Laky ICONails. Ach. Nevím, co ještě dodat, nedávno jich byl plný Instagram a blogy všehomíra. Ty laky jsou vážně super, krásně se lakují, ve dvou vrstvách perfektně kryjí, vydrží týden ve velice slušném stavu. Poslední měsíc a půl nepoužívám jiné a sama jsem si zakoupila další čtyři odstíny - a to už něco znamená :).


  Já celkově mám Catrice ráda a považuji ji za celkově konzistentní značku, která nabízí dobrou kvalitu produktů za velmi málo peněz. U jejích stojanů se zastavuji často a vyzkoušela jsem velkou část sortimentu. Z dnešního výběru určitě musíte vyzkoušet rozjasňovací pero, tužku na obočí a laky - a to teda povinně :). A pak mi napište, jak jste s produkty Catrice spokojené ;).

Těším se na vaše komentáře!
IYF

Produkty Catrice mi byly poskytnuty od e-shopu kupkosmetiku.cz Laky na nehty jsem si koupila za své fufníky. 


5 komentářů:

  1. Ja osobne mám značku Catrice veľmi rada, doma v šuflíku sa u mňa od tejto značky nachádzajú linky, bronzér, ceruzky, maskara a hlavne korektory - super cena aj kvalita ;)

    OdpovědětVymazat
  2. na tie laky na nechty som pozerala už dlhšie :) Catrice mám veľmi rada, ale už som si dlhšie od nich nič nekúpila, čo je škoda
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty určitě zkus, já bych je měla nejradši všechny :)!

      Vymazat
  3. Lak na nehty bych ráda vyzkoušela, taky se mi líbí paletka i makeup. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!