čtvrtek 14. září 2017

NIVEA - co má pro nás nového?

Ahoj všichni!

Nivea je značka, kterou používám snad odjakživa, vsadím se, že klasickým Nivea modrým kelímkem mě rodiče mazali už jako mimčo. Když se řekne Nivea, tak mě vždycky napadne šetrná péče a hebká pokožka - nevím, jak to dělají, ale marketing dělá své. 
  V pozdním létě přišla Nivea s kupou novinek a já vám chci dnes tři z nich ukázat.


Na našem trhu se konečně objevily Nivea sprchové pěny, a to ve dvou variantách - ovocná reharbora a malina a svěží moringa a citron. Moringovou variantu mám ve sprše už nějakou chvíli a malinovou jsem zkoušela nově. Obě vůně jsou krásné, šťavnaté a nejsou chemicky přehnané. Moc se mi líbí samotné balení pěn, hezky souzní s celou značkou. Pěna je dostatečně hustá a krémová, připomíná šlehačku a mýt se s ní je přímo zážitek pro smysly. Jak už jsem psala v předchozích článcích, tento rok je pro mě rokem pěnových konzistencí a polovina věcí u mě ve sprchovém koutě je ve formě pěny. O těchto sprchových pěnách Nivea jsem si někde přečetla, že mohou vysušovat, já to ale nemůžu potvrdit.


  Deodoranty Nivea jsou klasika, používám je již dlouho a zrovna tato svěží varianta se u mě ohřála snad nejčastěji. Líbí se mi nové funky balení, které připomíná léto. Co se týče deodorantu, tak nečekejte citrusovou smršť, vůně je spíše jemná, ale přesto osvěžující. Účinky jsou srovnatelné s ostatními konvenčními antiperspiranty, já jsem spokojená a vůně celkem dlouho vydrží. Zároveň nezanechává skvrny na oblečení. 


  Tu největší pecku jsem si nechala na konec. Nivea letos zcela proměnila sortiment tělových mlék a přišla hned s několika voňavými variantami. A vůně třešňových květů, tu já naprosto miluju, je krásně jemná, šťavnatá, ale zároveň květinová, velmi ženská a příjemná. Tohle mléko je pro mě příjemný balzám a vůně se na kůži i celkem dlouho udrží. Samotné mléko má hutnější, ale snadno roztíratelnou konzistenci a hydratace je tak akorát - radím vám jít si mléka očuchat a vybrat to, které bude vašemu nosu lahodit nejvíce. Balení s pumpičkou je další příjemný bonus.


  S Niveou jsem asi nikdy nebyla úplně nespokojená a ani tentokrát se zklamání nekonalo. Nejvíce mě bavilo tělové mléko, antiperspirant splnil svůj účel a sprchová pěna nabízí přidanou hodnotu ve formě zábavné konzistence - no tak si vyberte :).


  A co vy a Nivea? Máte nějaké oblébené produkty?

Těším se na komentáře,

IYF

Produkty jsem dostala k recenzi. 

3 komentáře:

  1. Tieto výrobky som dostala od Nivei a sú naozaj perfektné! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem během posledního roku hodně přešla na Niveu, vyhovují mi hlavně krémy na obličej, sprchové gely i antiperspiranty/deodoranty. Mám moc ráda Makeup starter ve verzi pro suchou pleť, denní výživný pleťový krém, deodorant fresh comfort a také pure and natural v jasmínové verzi (kupuji opakovaně). Moje babička používala Niveu celý život, takže je v tom pro mě i kus nostalgie :). Mám aktuálně i tu rebarborovou sprchovou pěnu, konzistence i vůně je skvělá, používám ji i na holení, antiperspirantu Fresh Me Up jsem taky neodolala, mám i verzi Hello Sunshine! Pořídila jsem si také sprchový gel s karambolou. Holt si teď spíše ujíždím na tělové a pečující kosmetice než na té dekorativní. Tělová mléka mě nezaujala, připadají mi moc řídká. Připadám si jako takový malý Nivea úchyl, momentálně mám od nich doma určitě minimálně deset výrobků :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já bych nakupovala, ale když jsem si dala kosmetickou stopku :-(

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!