středa 6. září 2017

Žhavé léto s Avonem - co se povedlo a co ne?

Ahoj všichni!

Léto nám už pomalu mává na rozloučenou, což je sice smutné, ale přesto se za ním můžeme ohlédnout s dnešním postem. Avon mi poslal výběr letních novinek a já jsem je pro vás trpělivě zkoušela :). Mrkneme na ně!


  Bronzer je (nejen na léto) must have. Tento mě nadchnul od začátku svým krásným balením, lesklou krabičkou počínaje a reliéfem sluníčka konče. Bronzer se velice dořbe nanáší, má příjemnou konzistenci a aplikujete jej rovnoměrně a bez fleků. Bohužel mi ale nesednul odstín, má na mě příliš červený podtón a já potřebuji něco více dobronzova. V každém případě ale jako takový je moc fajn, v jiném odstínu by z něj byl určitě oblíbenec. Od Avonu u mě zůstává stálicí jejich bronzer z LUXE kolekce.



  Tónovací pleťový krém jsem moc nepobrala. Čekala jsem klasický lehký tónovák, ale ono to nemá barvu! Je to normální bílý gelový krém. Pak jsem se ale dočetla na internetu, že má postupně dodávat opálení. Já mám se samoopalovánímm obličeje velký problém a nic na mě nefunguje, tak ani tomuto tónováku nedávám moc šancí, nicméně faktem je, že krém je na pleti příjemný a hezky svěže voní.


  Řasenka Mark s fialovým víčkem patří k mým oblíbeným. Má pořádně macatý kartáček, takže pokud máte mini oči, tak s ním budete trochu zápasit, ale mně se používá dobře. Vytváří hezky objemné, dlouhé a výrazné řasy a během dne se nemaže ani neopadává. Řasenky od Avonu jsou dlouhodobě mými stálicemi.



   O lacích na nehty jsme se tu bavili už několikrát a víte, že i ony patří mezi moje stálice. Vyhovuje mi jejich velice slušná výdrž, snadné nanášení, krásné a syté barvy. Ve sbírce mám asi sedm, osm laků od Avonu a nemůžu si na ně stěžovat.


   Taktéž body spray je něco, co používám snad už od střední školy. Grapefruitová varianta s mátou byla mým společníkem ve velmi horkých dnech a musím říct, že krásně osvěžila. Grapefruit není tak sladký, jako pomeranč a ne tak agresivní, jako citron, proto je fakt ideální do horka. Navíc dle aromaterapie má dodávat energii a dobrou náladu :). 


Těchto pár produktů od Avonu mi rozhodně zpříjemnilo léto, myslím,ž e za zmínku stojí především laky na nehty a řasenky. Bronzer - u něj záleží na tom, abyste si vybraly vhodný odstín. 



 A co vy a Avon? Používáte, baví vás?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

Produkty Avon mi byly poskytnuty k recenzi. 
  
  
  

2 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!