neděle 8. října 2017

Lorac Pro - nejlepší paletka na světě?

Ahoj všichni!

Dnes jsem si pro vás připravila článek o jednom velmi ikonickém produktu. Lorac Pro je paletka, kterou její pověst předchází a často je označována za nejlepší paletku na světě. U nás se bohužel nedá koupit, ale mně pomohla její koupi zorganizovat kamarádka Stáňa z Na vlastní kůži, za což jí opakovaně moc děkuji :).



  Cena je srovnatelná například s paletkami Urban Decay Naked, ovšem najdete v ní celkem 16 stínů, jednu řadu matnou a jednu třpytivou - už to je podle mě skvělý koncept, že máte vyrovnaný poměr mezi matnými a třpytivými odstíny. 
  Skvělé je také balení, černý karton se sice dost omatlá, takže nevypadá hezky, ale zároveň je velmi praktický. Paletka je krásně tenká, neplýtvalo se na ni zbytečně materiálem a proto je super i na cestování. Karton navíc snáze odolá nárazu, jestliže vám paletka spadne na zem, což...se může stát :D.



  Všechny nás ale hlavně zajímá kvalita stínů. Takže - pigmentace je skvělá a velmi vysoká. Textura je zároveň hodně máslová, což ale není vždy s výhodou. Do stínů totiž musíte sahat štětcem hodně opatrně, abyste si nenabrali příliš - je to fakt snadné, já obvykle štětec jen lehce opřu o stíny a mám tak akorát.





  Pigmentace ale není všechno, jak víme. U takovýchto stínů by naopak přílišná pigmentace byla na škodu, jestliže by neměly další příznivé uživatelské vlastnosti. Pravda ale je, že tyhle stíny se "blendí" snad samy. Z hlediska používání, spojování jednotlivých barev a jejich rozmazávání do ztracena je paletka naprosto exkluzivní a překonává vše, co jsem zatím vyzkoušela - Urban Decay, Too Faced, Dior, Rouge Bunny Rouge...Stíny na oku drží celý den bez problému, při opatrném zacházení ani příliš neopadávají pod oko.



  Jak asi vidíte, něco na těch zvěstech bude. Paletka je opravdu skvělá a skutečně je to co se týče kvality asi nejlepší paletka, kterou jsem kdy měla. Jestli mi na ní něco vadí (kromě dostupnosti, ehm..) tak je to barevná skladba, přijde mi spíše studená a já bych preferovala více neutrálních a teple orientovaných stínů.



  Zkusila jsem se cvičně nalíčit právě studenými tmavšími odstíny z pravé části paletky, tak vám sem hodím aspoň ilustrační fotku. Berte prosím v úvahu, že nejsem vizážista.




Co vy a Lorac Pro? Máte ji, toužíte po ní? 



Těším se na vaše komentáře,
IYF  

6 komentářů:

  1. I přesto, že nejsi vizážistka, tak máš to líčení krásně provedené, já bych to snad nemohla ani publikovat :D. Jinak paletka se mi moc líbí a hlavně ty odstíny. Pigmentace je fajn, jak píšeš, takže já bych po ní sáhla určitě. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Paletku nemám, ale už jsem hodně o ní slyšela. Mě se hlavně líbí složení odstínů, protože jsou to odstíny, které bych okamžitě využila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. I love using this product! Make the best looks, thanks for the share. Keep up the posts!
    Scarlett

    OdpovědětVymazat
  4. O téhle paletce už hooodně dlouho přemýšlím a tvoje recenze mne asi přesvědčila :-D, vážně krása!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!